Veranderen

Foto bericht.

Bron: Veranderen

Wens je Een Aangename vrijdag teen Greetje, bedankt voor Het Prachtige werkje van Jouw “Veranderen” Met Een heel mooie muziek en knappe Beeldverwerking Waar je Een tof gedichtje van Blauwhartje heb Tussen geweven … Ik Zou Zo Graag de Wereld Alleen Willen Veranderen In een zee van Liefde, Begrip, respect en vriendschap for Elkaar .. Die mannen nu, Zo blijkt alle dagen oppas aanvaard. Vele Landen in oorlog en geweld. Zelfs Kinderen dwingt mensen tot geweld. ZIJ en Vele Mensen beseffen niet, DAT de Wereld alle dagen meer ontkleurd. Men wil Enkel Nog macht, waardoor de Wereld Langzaam veranderd In een eeuwige macht. Daarom Zou ik Zo Graag de Wereld Willen Veranderen in liefde vrede en zonder geweld. Al wouw ik dat Graag Willen. In mijn eentje Kan ik Niets Beginnen. We Zullen Samen aan IETS Beginnen. Willen we in de Wereld en Elkaar Weer aan Kunnen Beginnen … Prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel ervoor. Ik Wens je nog Een gezellige zaterdag teen met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

