IK DENK AAN

Foto bericht.https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/09/05/ik-denk-aan/#comments
Ik denk aan…powerpoint Greetje.
Wens je een aangename zaterdag toe Greetje, bedankt voor je prachtig werkje “Ik denk aan” met heel mooie muziek en een prachtige beeldverwerking met prachtig gedichtje van Ben van Klinken…Ik denk aan de levenslessen die ik heb mogen krijgen. Ik denk aan de ervaringen die ik al jaren heb opgelopen. Onschatbaar van waarde, je kan ze nergens kopen. Ik denk aan die mensen die ik heb mogen ontmoeten. Van vele krijg ik nog warmte, en sommige vergeten je te groeten. Ik denk aan de gevoelens die ik heb mogen delen. Ze houden me staande. Dat kan me wat schelen. Ik denk aan het heden wat ik er van maak. Ik draag uit mijn liefde, en schiet altijd raak. Ik denk aan nu en morgen, en laat het gebeuren. Dan heb ik overmorgen weer wat anders om over te zeuren. Ik denk aan mijn leven, wat heb ik gedaan. En met wat ik weet. Jou altijd bijstaan…Prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel ervoor, ik wens je nog een gezellige zaterdagavond toe met vriendelijke groeten van Walter.

Bron: IK DENK AAN

I can not English but Netherlands-Belgium

