Wie ben ik ?

Je bent heilig Heer,
waardig alle lof,
mijn lof.

Je houdt de aarde
. in de palm van je handen
Je bent overal,
in alles,
machtig,
majestueus,
krachtig,
groot,
Heer.

Zoals ik ontzag van je,
zoals ik zie alles wat je bent,
besef ik hoe ver van dat ik ben.

U bent God
en ik ben niet.

Ik ben niet eens
wat je me hebt gevraagd te zijn.

Ik heb het verkeerd,
en ik ben niet waardig
zelfs te zijn in uw aanwezigheid.

En toch

bieden u
uw vergiffenis,
je vrijheid,
je leven

en je me bellen weer

om te spreken voor u,
om te gaan voor je,
om voor u.

Hier ben ik Heer,
ik ga
voor jou.

I can not English but Netherlands-Belgium

