MIJN RUGZAK

MIJN RUGZAK.

https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/04/17/mijn-rugzak/#comments
Mijn rugzak…powerpoint Greetje.
Wens je een aangename rijdag toe Greetje, dank je wel voor het prachtige werkje “Mijn rugzak”. Heel prachtige muziek met een pracht van een beeldverwerking . Het was een mooi gedichtje met veel inhoud in…Ieder mens draagt in zijn leven, een onzichtbare rugzak mee. Berg daarin zijn vreugde en zorgen, een verzameling van wel en wee. Vaak is de rugzak niet te dragen, maar soms ook vederlicht. Dan blijft wat ruimte over: maar dikwijls kan hij haast niet dicht. Kijk;in je verloren uurtjes, heel de inhoud nog eens door.Kan er heel vast iets verdwijnen, wat zijn waarde al verloor. En zo gaat je door de jaren, je pakt iets op en gooit iets weg. Soms gebeurt dit vanzelfsprekend, maar ook met veel overleg. Langzaam wordt de rugzak leger, de levensmiddag gaat voorbij. En bij het vallen van de avond, werpt men meest de last opzij. Maar er blijft ook wat van waarde, wat koestert en behoudt. Al schijnen het soms kleinigheden, het zijn de herinneringen: maar dan van Goud. Ieder draagt zijn rugzak, niemand die hem overneemt. En je hoeft ook niet te vrezen, dat een dief hem ooit ontvreemdt…Prachtwerkje Greetje, proficiat en dank je wel ervoor. Ik wens je nog een gezellige vrijdagavond toe met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

