The Passion.powerpoint Aafke

https://onedrive.live.com/view.aspx?cid=0A5CD18E41660E95&resid=a5cd18e41660e95!1342&app=PowerPoint
The Passion…powerpoint Aafke.
Heel mooi gezang met prachtige muziek, met enorme mooie beeldverwerking zelfs met Nederlandse tekst…Als de regens om je oren slaan, en heel de wereld zit achter je aan. Kom dan bij mij, in de luwte staan, tot jij mijn liefde voelt. Valt de avond met zijn sterrenpracht, en er is niemand die je leed verzacht. Dan hou ik duizend jaar voor jou wacht, tot jij mijn liefde voelt. Geef nooit de moed op, al is het even zwaar. Leef verder, voor en met elkaar…Zijn levenstijd was voorbij, hij mocht naar huis… Alles heeft zijn uur, en ieder ding onder de Hemel zijn tijd…Dat’Ik de weg naar de waarheid’ ben dat heb ik wel geweten…zei Jezus toen.. Hij hing aan het kruis enigzins verbeten. De stilte is een vriend die je nooit verraadt…Proficiat Aafke en Alberto voor dit mooie kunstwerkje en dank je wel ervoor. Ik wens jullie nog een gezellige woensdagavond toe met vriendelijke groeten van Walter.xxx

I can not English but Netherlands-Belgium

