Eerste H Communie Opgenhei

Dat is heel vriendelijk hoor eerwaarde van jouw, de moeite waard om te lezen, heb ander afgedrukt deze doe ik ook op A4 papier per 2 en in een doorschijnend mapje Ik, mijn vrouw en mijn kleinkinderen gaan blij zijn: moge je nog een gezegende avond hebben, één in gebed Amen .

pray non stop

OPENING

Welkomstlied door de communicanten

Refrein:
Welkom welkom, kom erbij
Jezus wacht op jou en mij.
Samen vieren is pas fijn,
als ook jij er bij wil zijn!

Hier is plaats voor iedereen
We vergeten er niet één.
Je hoeft niet rijk of sterk te zijn
Al ben je jong, oud, groot of klein.
Refrein:

Voel ook jij je soms alleen
Zie je niemand om je heen
Blijf niet staan aan de kant
Want we reiken je de hand.
Refrein:

Jezus houdt van iedere mens
Dat is zijn grootste wens
Dat vieren wij elke keer,
rond de tafel van de Heer.
Refrein:

Welkomstwoord en kruisteken door de pastoor

Welkomstwoord door de kinderen

Kind: Welkom, welkom op deze mooie morgen,
vandaag vergeten we al onze zorgen.
Welkom, welkom lieve mensen altijd weer,
rond de tafel van de Heer.

Kind: Jezus spreekt ons aan met onze naam,
vraagt ons om met Hem…

View original post 2,723 more words

I can not English but Netherlands-Belgium

