LIEVE LENTE

LIEVE LENTE.

https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/03/15/lieve-lente/#comments

Lieve lente…powerpoint Greetje.

Wens jou een aangename zondag toe Greetje, bedankt voor dit hele prachtige werkje van jouw “Lieve lente” Met wondermooie muziek en een heel mooie beeldverwerking. en een prachtig gedichtje van Will Hanssen…De lieve lente van mijn dromen is aan het ontwaken, ik zie de hoge bomen. In de lucht kan ik het ruiken, het heeft een blij gevoel: ik merk het aan de mooie struiken.Knoppen van bloesems staan op springen, vogels zoeken takjes terwijl ze vrolijk liederen zingen. Vlinders willen zich niet langer verstoppen, komen na hun winterslaap veilig uit hun poppen. Kleurige bloemen zie ik in de tuinen al paars, rood en geel de lieve lente bespeur je overal…Prachtig werlkje van jouw Greetje proficiat ervoor en dank je wel. Ik wens je nog een gezellige zondag toe, met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

