https://roosjeblog.wordpress.com/2015/02/28/ppsx-hallo-mijn-vriend/#comments..Hallo mijn vriend.

.https://roosjeblog.wordpress.com/2015/02/28/ppsx-hallo-mijn-vriend/#comments
Hallo mijn vriend – powerpoint – Roosje.
Wens je een aangename zondag toe Roosje, bedankt voor het prachtig werkje van jou”Hallo mijn vriend”. Met prachtige muziek en heel mooie beeldverwerking van jou met zelfs bewegende figuurtjes en heel enig gedichtje…Graag wil ik je een aantal dingen geven, ik geef je nu, en jij mag ontvangen: graag gedaan alvast, en geen dank…Ten eerste geef ik je mijn vriendschap, ik overspoel je met mijn warmte: ik ben er in goede en minder goede tijden…Vriendschap is mogen tonen, welke gevoelens er in je hartje wonen. Ten tweede geef ik jou bloemen, ze brengen kleur in je leven: en vrolijken de omgeving op…Geven doet je met je hart, niet met je verstand.. Ten derde krijg je van mij een heleboel kusjes dus…Natuurlijk krijg je die dikke knuffel erbij. Had je kunnen verwachten hé! En voelt het goed???Echt waar???Dan geef ik je er nog meer…Ik geef je mijn hand, in blijk van vertrouwen in jouw: twijfel niet en goed vasthouden…Vasthouden hé! Ik geef je mijn vrolijkheid, al lijk ik soms nog zo boos, de buitenkant zegt niets over de binnenkant. Tussen vriendschap en een roosje , is een klein onderscheid. Rozen duren slechts een poosje, vriendschap een eeuwigheid. Vrienden maak je met je hart, niet met je tong of vuist. Een vriend is iemand die begrijpt, waarom je vandaag zo gelukkig bent. dat geluk geef ik graag door aan jou vandag…Prachtwerkje Roosje , jammer dat deze zo snel verwelken hé, en prikken kunnen ze als geen ander. 🙂 Dank je wel ervoor, wens jou nog een rozengeuren zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

