https://roosjeblog.wordpress.com/2015/02/06/ppsx-voor-jou/#comments

https://roosjeblog.wordpress.com/2015/02/06/ppsx-voor-jou/#comments
Wens jou een aangename zondag toe Roosje, bedankt voor het prachtig werkje van jou”Voor Jou”.. met heel mooie muziek en prachtig liedje. jou beeldverwerking is wondermooi met een liefdevol gedichtje…Onze liefde zo mooi een apart, ik draag je altijd diep in mijn hart. Niemand heeft mij ooit zo gelukkig gemaakt, maar jij heeft mijn hart diep geraakt. Nooit zal mijn leven ooit nog hetzelfde zijn, eindelijk een mooie toekomst zonder verdriet en pijn. Een leven vol vreugde, passie en hartstocht. Daar droom ik altijd van.. Jij ben ook zo diegene , die mij zo een mooi leven geven kan. Een leven samen met jou, ja dat is wat ik wil. De dagen gaan voorbij, maar mijn liefde voor jou zal nooit weggaan. Mijn liefde. Het is zo apart hetgeen ik bedoel bij jou kom ik eindelijk weer tot rust.Maar jij maakt al mijn dromen, nu tot werkelijkheid, en mijn leven zal worden gevuld met liefde en tederheid. Hierbij dank ik God, iedere” dag, iedere” nacht. Omdat( Hij jou in mijn leven heeft gebracht…Prachtig werkje Roosje , proficiat ervoor en dank je wel. Ik wens je nog een gezellige zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

