OOIT

OOIT.https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/02/06/ooit/#comments.

Wens je een aangename maandagavond toe Greetje, bedankt voor je prachtig werkje ‘Ooit” . Met wondermooie muziek en prachtige beeldverwerking waar vele bloemen te bezichtigen waren.Met mooi afvragend gedichtje Ooit…Ooit komt de dag, dat ik niet meer kan en mag. Aan het einde van mijn leven, als er geen tijd meer is overgebleven. Waar is dan de rijkdom en de macht? En alle angsten waar ik aan dacht? Ooit komt de tijd, dat ik niet mer mag?Gaat het mij dan, over mooi en briljant? Zijn geloof en huidskleur dan nog relevant? Dan gaat het niet, om wat ik ben geworden. Wat er doe doet, is aan een ander orde. De antwoorden op echte vragen. Hoe heb ik me naar anderen gedragen? Waren mijn daden uit integriteit? Deed ik oprecht, wat ik zelf bepleit? Was ik een stimulerend voorbeeld? Heb ik het goede met andere gedeeld? Welke moed en lef, heb ikzelf getoond? Wie heb ik met mijn liefde beloond? Ooit komt de dag, waarin ik me zelf vragen mag. Welke pracht heb ik mogen ervaren? En welke herinneringen zullen anderen bewaren?…Prachtwerkje Greetje proficiat en dank je wel. Ik wens je nog een gezellige maandagavond toe en een rustige nacht. Met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

