WANNEER

WANNEER.

https://greetjehornstra.wordpress.com/2015/01/25/wanneer/

Wanneer…powerpoint – Greetje.

Wens je een aangename zondag toe Greetje, bedankt voor het prachtig werkje van jouw “Wanneer”. Met heel prachtige muziek en wondermooie beelden met een knap gedichtje van Blauwhartje ertussen geweven…Wanneer je de moed opgeeft. Wanneer je denkt, ik kan niet meer. Weet je dat ik er voor je ben. Wanneer het leven, voor jou zinloos lijkt. Wanneer je weer wordt teleurgesteld. Weet dat ik er ben. Wanneer anderen je steeds ontwijken. Wanneer je denkt een fout te hebben gemaakt. Weet dat ik er voor je ben. Wanneer de lente,voor jou naar winter veranderd. Wanneer de zon veranderd in regen. Weet dat ik er voor je ben. Wanneer je denkt, dat de liefde je heeft verlaten. Wanneer niemand je vindt om mee te praten. Weet dat ik er ben. Weet dat je op mij mag leunen. Ik zal je steunen, en weer proberen hoop te geven in je leven…Wanneer je even bent vergeten waarvoor we leven…Prachtig werkje Greetje proficiat en dank je wel ervoor. Ik wens je nog een gezellige zondag toe met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

