RIJKDOM

RIJKDOM.

Rijkdom…Powerpoint – Greetje.

Wens je een aangename zondag toe Greetje, bedankt voor het prachtige werkje van jou “Rijkdom”. Met prachtige muziek van Frans Gona en wondermooie bewerkte beelden waar jou, in je overgangen een  mooi gedichtje neergepend van Ben van Klinken. Die zwarte platte stenen en het lopende water met vergeet mij nietje komen mij bekend voor…Aan het begin van het nieuwe jaar, wil ik iedereen wat schenken. Ik put uit een heel groot vermogen. En wil voor ieder wat bedenken. Om te beginnen wil ik liefde” geven. want zonder liefde valt niemand wel. Dat kleine stukje geluk, zo essentieel. Dat is wat ik helemaal voorop stel. Een beetje aandacht op zijn tijd. Daar zit toch ieder op te wachten. Er is afstand genoeg naar elkaar. Het moet niet stoppen bij gedachten. Respect voor andermans persoonlijkheid. Dat moet toch op te brengen zijn. Iedereen in zijn /haar waarde laten. Ook dat, maakt de afstand klein. Gezondheid zou ik ieder graag gunnen. Maar zover reiken mijn mogelijkheden niet. Als ik zie dat iemand met pijn rondloopt, dat doet me verdriet. Compassie, moeilijk woord voor medeleven. Voor ieder die een nare tijd doormaakt. Niet invullen, luisteren, het gevraagde doen. Zorgen dat je de juiste snaar raakt. Ik heb het niet nodig, voor slechts mijzelf. Dat is mijn rijkdom, waar het om gaat….Prachtig werkje Greetje, proficiat en dank je wel ervoor. ik wens je nog een gezellige zondag toe . Met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

