https://marcelgeens.wordpress.com/2014/11/01/the-living-years/#comments The Living Years.

The Living Years … ppsx – Marcel ..
Wens je Een Aangename woensdag teen Marcel, bedankt voor DAT Hele mooie werkje van jou “The Living Years”. Hiel mooie muziek voldaan Prachtige en colorful Beelden, Waar je Een kanjer van Een gedichtje has neergepend … Iedere Generatie Heeft de vorige schuld. En alle frustraties Komen op Jouw Deur kloppen. Ik weet DAT je Een gevangene gebogen, van alles wat Mijn Vader lief had. Ik weet DAT ik Een Gijzelaar ben, van al Zijn hoop en angst. Ik wou DAT ik Het boord had vertellen Kunnen, in de Jaren DAT HIJ leefde. Verfrommelde Stukjes papier gevuld ontmoette onvolmaakte Gedachten, gekunstelde Gesprekken is ben ik bang, alles wat we Hebben. Jij says DAT je gewoon Niet Ziet. HIJ says, DAT Het Volkomen logisch is. Kunnen jullie gewoon Niet tot overeenstemming komen, in this tegenwoordige Tijd Praten we Allemaal Een andere taal. Al pratend, Onszelf verdedigend. Zeg het luid, Zeg het Duidelijk, je Kunt netto Zo Goed Luisteren als je Kunt Horen. Het is te laat als we sterven, OM teen te Geven: DAT we Elkaar Niet in de Ogen Kijken. Dus Beginnen we Een tweestrijd, between Het heden en Het Verleden. We Offeren Alleen De Toekomst op, Het is de verbittering sterven overblijft. DUS GEEF Niet toe aan Rijkdom, sterf je SOMS tot Bestemming Ziet. Het Kan Een ander Vooruitzicht Hebben, op Een ander Tijdstip. En als Je Niet opgeeft, nl Niet toegeeft. Komt Het Goed misschien. Zeg het luid, Zeg het Duidelijk, je Kan netto Zo Goed Luisteren OM teen te Geven: DAT we Elkaar Niet Niet in de Ogen Kijken. Ik was er Niet bij, sterven Ochtend: Toen Mijn vader heenging. Het is mij niet gelukt, al wat ik Zeggen Wou. Ik geloof DAT ik z’n geest betrapte, later datzelfde jaar. Ik weet Zeker DAT ik z’n ego Hoorde, in de Pas Mijn baby Geboren tranen. Ik wou, dat-ik Het had Kunnen Zeggen, in de Jaren DAT ie leefde. Zeg het luid, Zeg het Duidelijk, je Kan netto Zo Goed fluisteren van DAT je Kunt Horen. Het is te laat als we sterven, OM teen te Geven DAT we Elkaar Niet in de Ogen Kunnen Kijken. Zeg het luid, Zeg het Duidelijk. Geef niet op, GEEF Niet teen … Prachtig werkje Marcel, Een hele boterham hé, proficiat ervoor en dank je wel. Ik Wens je nog Een gezellige woensdag teen Met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

