KERSTWENS

Kerstwens…pps – Greetje.Wens je een aangename vrijdag toe Greetje, bedankt voor het mooie werkje van jou “Kerstwens”. Heel prachtige muziek met wondermooie beelden, gevuld met rijke kleuren en prachtige overgangen. en een tof gedichtje van Ben van Klinken, die je ertussen gevoegd heeft…Dit gedicht is voor ieder volop te delen. Want deze woorden zijn bedoeld voor velen. Met de woorden die ik wil geven. Wil ik hoop mee, en vreugde beleven. Dit gedicht is voor ieder, rijk of arm. De boodschap ervan, is vooral warm. Want ik wens aan ieder de komende tijd, liefde warmte en geborgenheid. Dit gedicht is zowel voor vrouw, als man. In een relatie die je zelf uitmaken kan. Want al leef je alleen, met z’n twee of met veel. Begrip en respect van mij, is voor altijd het doel. Dit gedicht is welkom aan ieder deur. Want ieder ras op aarde, wil wel even. Vrede om je huis en hart beleven. Dit gedicht , is voor mij een wens. Ik hoop dat je een fijne kerst beleeft. En het nieuwe jaar, vrede aan iedereen heeft…Prachtwerk Greetje , proficiat en dank je wel ervoor. Ik wens je nog een gezellige vrijdag toe met vriendelijke groeten van Walter.

via KERSTWENS.

I can not English but Netherlands-Belgium

