VRIENDEN

VRIENDEN.

Vrienden. Powerpoint Greetje.

Ik wens je een fijne avond toe Greetje,bedankt voor je uitmuntend werkje “vrienden”.Wondermooie beelden en prachtige muziek,  onvoorstelbare overgangen en een top gedichtje.Vrienden voor het leven, aan wie ik mijn hart zal geven.Krijgen doen ze niet zomaar. Je verdient ze door jezelf te zijn. Vrienden voor altijd,dat is al een hele tijd. Je kan ze door respect winnen,een groot hart en de eisen klein. Vrienden zijn altijd dichtbij,daar maak ik tijd voor vrij. En ook wonen ze veraf, in mijn hart zal ik bij ze zijn. Vrienden zijn een gunst, het blijven is een kunst. Vrienden bedriegen niet. Vrienden helen je pijn. Vrienden zijn gekozen door jou, die laat je nimmer in de kou. Ze zullen je steunen, en mogen op je leunen. Vrienden geen bezit en toch. Vrienden, ik heb ze gelukkig nodig.Proficiat Greetje voor je prachtwerkje,ik wens je nog een fijne avond toe en voor straks wel te rusten.Met vriendelijke groeten van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

