ARMOEDE

ARMOEDE.

Armoede…Powepoint Greetje.

Ik wens je een heel aangename dinsdag toe Greetje ,dank je wel voor je prachtig werkje “Armoede”. Waar heel mooie beelden te zien zijn van moeder natuur met een mooi begeleidende muziek en een heel juist gedichtje mooi geschreven.De armoede stemt mij droef.En er is armoede.Geloof mij maar overal in deze wereld komt het voor.En we zijn er lang nog niet mee klaar.De armoede maakt mij treurig.Vooral waar kinderen zonder eten of bed,en in een onveilige situatie moeten slapen.Zonder uitzicht op de wereld gezet.De armoede raakt mij diep.Het onvermogen van diverse mensen.Te kunnen luisteren naar een ander.Ook ik zou iets anders wensen.De armoede is niet alleen met eten;Al gaat dat dagelijks voor velen op.Maar de armoede van begrip is enorm.Hoe zet je die groei toch stop.De armoede van de verantwoordelijkheid.De warmte die je aan een ander geeft.De steun die op veel mensen moet.Dat is de wereld van leeft.De armoede stoppen is een vereiste om alle wonden te stelpen,om vrede op aarde te bereiken.Alleen dat kan daarin nog helpen. Proficiat Greetje met dit prachtwerkje”,ik wens je nog een liefdevolle dinsdag toe .Met vriendelijke groetjes van Walter.

I can not English but Netherlands-Belgium

